niedziela, 1 października 2017

Demontaż radio w Honda Accord VII

Po jazdach na naszych ojczystych drogach radio przestało grać a słychać było jedynie trzask w głośnikach. Tym sposobem musiałem oddać sprzęt do naprawy. 

W kolejnych krokach pokażę jak zamontowałem radio po naprawie (demontaż w drugą stronę). Trzeba uważać aby nie urwać zatrzasków i delikatnie odłączyć wtyczki. Każda z nich posiada blokadę którą należy wcisnąć a następnie można wyciągnąć wtyczkę.

Ponad to dolutowałem sobie dodatkowe przewody równolegle do istniejących, które zasilają gniazdo zapalniczki. Tym sposobem mam schowane gniazda dla transmitera i ładowarki w schowku. Mam nadzieję, że te kilka zdjęć ułatwi prace przyszłym osobom.  

MONTAŻ RADIO 

1 Trzy śrubki mocujące radio od góry
2 Dwie śrubki pod spodem mocujące radio
3. Następnie wsuwamy na wcisk schowek pod radiem


4 Schowek zapalniczki przykręcamy dwoma śrubkami 
5 Osłona zmiany biegów widok na zatrzaski od spodu należy je delikatnie podważyć podczas demontażu


5A Widok z góry na osłonę
6 Górną osłonę wsuwamy w gniazda pamiętając o podłączeniu dwóch wtyczek wcześniej


6A Widok od spodu osłony kokpitu
 LUTOWANIE DODATKOWYCH PRZEWODÓW

Odizolowane końcówki
Końcówki skręcone mocno razem kombinerkami, oczywiście "+" do "+" (różowy) a  "-" do "-" (czarny)
Pobielenie końcówek cyną z dodatkiem kalafonii której nadmiar usuwamy acetonem
Końcówki zabezpieczone rurkami termokurczliwymi, okręcone taśmą izolacyjną i ściśnięte opaskami 


Wyprowadzony kabel gniazda dla transmitera w schowku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz