sobota, 1 lipca 2017

O mnie czyli o autorze słów kilka

Nazywam się Oen moje kolejne dziecko "Polski Gracik" jest blogiem o tym co mnie otacza i uważam za ciekawe by podzielić się z Tobą czytelniku (czytelniczko). Opisuję tutaj swoje doświadczenia, poradniki oraz testy. 
Postanowiłem sobie, że systematycznie dwa razy w miesiącu będę publikował kolejne wpisy (1 oraz 14 dnia miesiąca). Jeśli będą działy się ciekawe rzeczy z pewnością częstotliwość publikacji wzrośnie. Zawsze miałem problem z systematycznością dlatego ten blog jest moją terapią by jak metronom nauczyć się wybijać rytm pracy.  
W roku 2018 podjąłem decyzję o częściowym przeniesieniu postów pomiędzy blogami, ponieważ chcę zmienić swoje poprzednie dwa blogi na typowo tematyczne. Natomiast Polski Gracik zostanie przeznaczony na wszystkie inne tematy.
Jeśli Cię to zainteresuje zapraszam na blogi o motocyklach i elektronice:



Zdjęcia tutaj publikowane częściowo pochodzą z strony https://pixabay.com/ i są do darmowego wykorzystania (oznaczone linkiem) natomiast cała reszta jest moją własnością. Będzie mi miło jeśli przed publikacją moich zdjęć na swojej stronie powiadomisz mnie o tym. Więcej formalności przedstawiłem w polityce prywatności tutaj.

Pozdrawiam
Autor

polskigracik@gmail.com

Źródło: https://pixabay.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz